Ge oss Sverige tillbaka

Valet i söndags gav oss bara förlorare men kan de svälja stoltheten kan vi få 7 vinnare och en förlorare, det är det ända som jag känner skulle vara bra Sverige nu och i en lång tid framöver. Faktum kvarstår att de var 90-92 kullen som röstade in SD, det kanske är dags att bli påmind om andra världskriget. Vi vill inte att SD existerar och vi vill inte att rasism existerar, min lösning är och har alltid varit att gränserna i alla länder ska vara öppna för alla och att man får bo var man vill. Detta kommer inte att ske på grund utav att alla inte vill ha en bättre värld och alla kan inte acceptera utlänningar, en skam för en hel värld.

Folk säger att utlänningar begår alla brott, visst kanske det finns en sanning i det men det finns också en bakgrund bakom brotten och allt skulle lösas via samarbete mellan samtliga länder i världen och alla strävar mot samma mål. Freden.

Tyvärr så kommer detta inte ske så därför är min förhoppning att SD försvinner vid nästa val, i lördags var allt frid och fröjd och i söndags rasade allt. Sverige var en plats jag älskade, nu har kärleken sjunkit och jag vill ha det som i lördags så "Ge oss Sverige tillbaka".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0