shopping blev det idag

Johanna fyller år på tisdag så fixade den sista presenten, jag är så rädd för att hon ska bli missnöjd men jag hoppas att hon blir nöjd. Det är som sagt födelsedagsparty på lördag nästa vecka och som jag längtar, träffa människor jag inte träffat förut och vi kommer att få det riktigt härligt det tror jag. Upplägget berättar jag om nästa vecka.

Mitt eget liv känns faktiskt helt okey, innebandyn går helt okey och det är så fantastiskt roligt gäng att man bara måste älska att spela för skutskärs IBK. På arbetsfronten har jag sökt jobb på en ny butik som ska öppnas i Skutskär, hoppas verkligen att jag får det. Skulle vara kul att kunna flytta innan året är till ända och skaffa lägenhet så jag kan få det som jag vill, skulle kanske bli lite ensamt men kommer mina vänner och hälsar på så ska det nog bli bra. Måste först skaffa en lägenhet och jobb så måste inte tänka så långt fram, ta en dag i taget så löser det sig nog.

Imorn är det elitseriepremiär mellan AIK - Linköping, ska nog kolla på den på tvn och sedan på torsdag är det sista träningen innan matchen på lördag. Första matchen för säsongen och det är en träningsmatch mot Älvkarleby, brorsan Matte spelar där så skulle vara kul att krossa de. Kl 12.00 i rotskärshallen smäller det ifall ni har lust att kolla.

Nu blir det en engelsk rysare, Hush heter den men har inga större förhoppningar. Recenserar den imorgon.

Älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0