sommar

Borde ligga i sängen nu egentligen men kan inte sova så kollade nyss färdigt på himlen är oskyldigt blå, den var riktigt bra. Kroppen reagerar på ett konstigt sätt tycker jag, idag har mått bra ett tag för att sen må jättedåligt men förhoppningsvis blir det snart bra igen.

Brorsan medelade mig i morse att han inte kan följa med till Åland med innebandylaget på cupen, i värsta fall så får man följa med om de inte lyckas fixa en annan målvakt.

Just nu i livet så går man mest omkring och funderar på hur det ska bli när man flyttar hemifrån, börja klara sig själv och allt det där. Är mest förväntansfull över att se hur framtiden kommer bli, har en riktigt bra känsla just nu i alla fall. Sommarresan med crewet börjar närma sig och så jävla taggad inför den just nu, känslan är att det kan bli en utav de bästa resorna jag har gjort även om vi ska stanna i Sverige men för mig är Sverige allt.

Övrigt kan jag säga att jag började kolla på Battle: Los Angeles idag och är inte särskilt imponerad men det kanske blir bättre, tänkte kolla på hereafter och blue valentine om några dagar.

Älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0