Stadium och H&M

Ville inte åka in till stan i helgen eftersom det är dagarna innan jag börjar jobba så åkte in i dag istället, köpte fotbollskor och benskydd som man nog kommer ösa om mål med den här säsongen. Gick till H&M efter det och där köpte jag äntligen köpte mina röda jeans, inte riktigt så röda som jag ville ha men är riktigt nöjd ändå glömde dock bort att köpa solgalsögon så det får bli en annan gång.

Imorn ska jag hem till Johanna en stund och får se vad vi hittar på men det blir nog trevligt, det brukar bli det.

Vädret de senaste två dagarna har varit lagomt sköna, inte för varmt men inte för kallt heller så jag är supernöjd men det ska snart bli jättevarmt igen så funderar på att köpa en glassbil och lägga mig i. Eller, trorligen inte men skulle vara skönt att slippa värmen.

Älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0