Vaken

Börjar hockeyn om 4 min och jag hoppas verkligen att Chicago vinner så vi får Vancouver spelarna i VM men vi får helt enkelt vänta och se, håller tummarna.

Har suttit vaken hela natten och haft ett litet marathon med avsnitt ifrån criminal minds säsong 6 och det är en riktigt grym serie, sällan man blir så beroende av en serie. 24 tröttnade man på efter 4 säsonger trots att jag såg resten utan att tycka det var superbra, the l word, vänner, the big bang theory och CSI är några andra som man är beroende av trots att the l word har slutat gå. Har snart serien komplett också, säsong 6 kvar bara.

Nästa vecka startar korpencupen, i helgen blir det därför inköp av nya fotbollskor och tänkte köpa lite kläder också. Hittade ett par byxor som jag bara måste ha.

Älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0