21 om 57min

Alltså har bara skrivit massa filmrecensioner den senaste tiden och jag blir så skönt avslappnad av det, samtidigt som fler får reda på vad jag anser är bra och dålig film.

Just nu så tar bara det lugnt men ska sitta uppe många timmar framöver, det är en deckarkomedi som jag ska se men den börjar inte förens vid 5 tiden någonting så ska kolla på mord och inga visor, JFK och sen CSI fram tills den börjar.

Fyller år imorgon och kan inte säga att jag känner något specielt inför det, har aldrig gjort det inför en födelsedag. Visst är det roligt att få presenter, äta tårta och mat men det är också det som är viktigt. Har aldrig haft behovet att behöva ha någon fest eller liknande, rätt nöjd med hur det blir faktiskt.

Skadade knät igår på fotbollsmatchen så blev ingen träning idag, försökte sätta mig på knäna men kommer inte ner på marken så var ingen idé att ens försöka träna. Riktigt värdelöst känns det faktiskt.

Nästa vecka börjar skolan och det ska bli skönt att komma igång för nu har man väntat så länge.

Älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0