22 dagar

Det är nu endast 22 dagar kvar tills jag flyttar men kommer dock inte att flytta in ordentligt förens den 2 september eftersom den 1:a är en torsdag, längtar. Skolan börjar också snart men det känns som man är helt oförberedd på vad som komma skall, tycker inte om den känslan och jag blir bara stressad av det.

Innebandyn drog igång i måndags, en lagom lätt träning men idag blir det tuffare. 2,2 km på tid står på schemat och med tanke på hur otränad jag är så hoppas jag kommer i mål överhuvudtaget men det borde jag göra med tanke på att jag klara 6 km förra veckan, ska dock aldrig vara säker.

Har fortfarande inte packat ner allting men förhoppningsvis så är det klart innan den här veckan är över, hoppas på det i alla fall.

Älskar er.


Kommentarer
Postat av: carroe

Det kommer gå jättebra med skolan. Det är alltid en utmaning och man vet inte riktigt vad som väntar. Det är en väldigt jobbig känsla, men samtidigt är det spännande. Ta det lugnt bara så kommer allt ordna sig :)

2011-08-10 @ 14:23:22
URL: http://carroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0