packningen har börjat

Idag började jag packa ur en del saker ifrån mitt rum men låter dock tvn, xboxet samt blu-rayen stå kvar. Använder de prylarna en del så vill inte plocka ner grejerna eftersom det är ändå ett tag kvar tills jag flyttar, dvdfilmerna får också stå kvar så länge för kan bli sugen på att kolla på någon så vill slippa plocka upp de igen. Imorn ska jag gå igenom kläderna mina, vad jag ska ta med mig och vad som jag inte behöver eller inte kan ha längre. En händelserik dag siktar jag på.

Det är nu flytten börjar närma sig som man riktigt känner att man saknar mycket, fortfarande har jag ingen soffa så måste få tag på en ganska snart. Kollar runt hur mycket som helst men antingen är de för dyra, slutsålda eller för långt bort för att åka och hämta men jag kämpar vidare i jakten på den perfekta soffan.

Vardagsrummet kommer i alla fall bli den snyggaste som skutskär någonsin skådat, kommer känna mig lite som Ernst när jag ska möblera, måla och tapetsera. Det kommer bli bra när jag väl blir färdig med allt.

Snart flyttar Emma och micke till Norrköping, jag flyttar till berget och Johanna flyttar till Gävle. Det är så här det är att bli vuxen och det finns både fördelar och nackdelar men just nu mår jag hur bra som helst.

Älskar er.


Kommentarer
Postat av: carroe

Tack så mycket :D är rätt nöjd faktiskt, men det känns lite ovant :)

2011-08-08 @ 09:15:30
URL: http://carroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0