bara bra nyheter....eller?

Snacka om att det har svängt om den här veckan, först mådde jag piss i måndags efter förra veckans tunga besked men nu är det bra igen. Alltså det är svårt att beskriva känslan jag har i kroppen nu men mina vänner har verkligen fått mig på rätt bana igen, de är verkligen allt i mitt liv just nu och utan de skulle allt sakna mening. Emma, Micke, Malin, Pauline, Josefine, Joakim, Johanna och så åter fått träffa Sarah vilket var riktigt skönt. Man är omfamnad av människor som jag älskar och har roligt med, trots att jag inte känner någon julstämning så känner jag en enorm glädje inom mig som jag bara vill ska fortsätta lysa upp min värld lång tid framöver.

Vfu-rapporten ska vara på max 3000 ord, kommer jag hålla det den här gången också. Nej, den här gången skiter jag i det och har hittils skrivit 2200 ord men har så grymt mycket kvar att jag kommer nog landa på 3500 ord ungefär. Framsidan har jag ingen aning om hur jag ska göra med, antingen använder jag mallen men den är sjukt tråkig och inte fattar jag mycket av den heller. Nu är det fjortisvarning på mitt språk så får sluta skriva nu.

Mission impossible: ghost protocol kör bokstavligt över konkurenterna på bio, tintin, the girl with the dragon tattoo, alvin 3 och sherlock holmes har inte en chans. Tom Cruise comeback som Ethan Hunt ser ut att gå långt över förväntan och en femte film i serien är att vänta, den är bra också.

Nej nu tackar hiphopfrillan för sig, tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0