det var det

Nu är det slut för den här veckan och på måndag är man tillbaka där man helst av allt vill vara, vid skolbänken. Har saknat den väldigt mycket under vfun trots att jag haft det superhärligt, de tre veckor jag har varit på sagans förskola. Träffa alla fantastiska klasskamrater igen, alltså känner inte riktigt att jag hunnit landa än och snart är det lov och grejer så får se hur det här går. Fick full pott på slutuppgiften, det trodde jag verkligen inte med tanke på att de jag har läst är bätte än min men jag tackar så klart för betyget.

Ikväll ska jag ta det superlugnt, tänkte bara slappa framför tvn och imorn ska jag döma och spela innebandy. På kvällen drar jag till Johanna för en filmkväll och helgen avslutas med ett biobesök, contagion i skutskär ska jag se.

I övrigt står det ganska still, händer tyvärr inte så mycket som jag hoppats på men det är som det ska vara. Snart julafton och god mat, nyårsfirande i stan. Mycket roligt att se fram emot.

Idag har jag stött på en riktigt miljöförstörare samt en gladjeförstörare, vi börjar med glädjeförstöraren som brände ner bocken inatt. Förstår mig verkligen inte på folk som tycker att det är tradition att den ska brinna, traditionen är att den ska stå där varje år men vill folk ha brott så får de brott. Till miljöförstöraren som tar bilen till staffans när han bort 50 meter därifrån, både dit och tillbaka. Sällan man lägger märke till mer lathet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0