en låttext utan musik

21 apor fångade i samma bur, ett liv fullt av alla felbeslut
Kastat skit och tagit emot, ni kanske också ser att jag är en idiot men än så länge lever jag kvar på detta jordklot
Kärleken som hela tiden bränns vid men har förståt att det inte är min tid eller tur, får leva med mina demoner i en egen strid med paraply drinkar med stora kliv mot ett nytt liv
Man följer aldrig sina egna ord utan ser hela tiden moder jord, väntar på att mina ögon ska stängas en sista gång och om det är denna sång

Ref.
Ställ mig på rad och skjut mig med ett gevärr
Ställ mig på rad och skjut mig med ett gevärr

Vers 2:
I åttonde klass med en värld som är som en glass, den smälter när det börjar brännas och alla ser men alla munnar är stängda
Alla tårar som runnit genom åren, hemma och i korridoren men blickarna som dödat den sista glädje som fanns kvar i min kropp så nu längtar jag till båren

Ref:
Ställ mig på rad och skjut mig med ett gevärr
Ställ mig på rad och skjut mig med ett gevärr

Vers 3:
Slag efter slag mot mitt huvud, respeklösa beslut utan grunder och tänkte att nu är det över men det tog slut efter sekunder
Som en zombie i vita kläder och väder, spottade på mitt ursprung som en rasist i läder
Hur kan ni hata mig så mycket, var det för att jag inte palla trycket.
Inga bevis och ingen hjälp finns att få så varför ska man ringa ett, ett, två
Ord står mot ord i en evig dokumentation och längtar bara efter reinkarnation

Ref:
Så Ställ mig på rad och skjut mig med ett gevärr
Ställ mig på rad och skjut mig med ett gevärr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0