jakten på skådespelaryrket

Har nyss ansökt om en roll i filmen "cirkeln" som är en fansyliknandefilm, detta är nu den andra filmen jag söker till men har inga större förhoppningar att komma med eftersom de söker först och främst personer som är 14 år. Skulle dock vara riktigt skoj om man fick provfilma, sökte även till kommissarie späck som statist.

För de som undrar har jag även sökt till BB 2012 och nu tror ni att jag vill bli kändis men så är det inte, jag har hela livet älskat film och skulle gärna vilja vara med i någon i framtiden. BB 2012 sökte jag till för att jag var i jakt på att träffa nya människor men eftersom jag nu funnit massa nya vänner så hade jag trorligen tackat nej, skulle dock vara kul att prova på.

Nu väntar jag på mat och sen sticker jag in till stan.

Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0