som väntat

Precis som väntat blev dagen bättre igår efter jag kom till Johanna, att träffa hela crewet igen känns riktigt specielt och samtidigt så svårt att beskriva. När de är borta i norrköping känns som en bit av mig själv fattas men så länge jag vet att de mår bra så är jag nöjd, älskar de.

Har spenderat dagen med Johanna och haft det riktigt trevligt, vi ses igen imorgon då vi samlas hela studiegruppen för lite plugg men det är bara trevligt.

Ikväll ska jag börja på ett sawmarathon, 1-7 men blir nog bara ettan och tvåan innan jag går och lägger mig. Chips och cola till det blir super, tack mamma.

Skönt att den tunga veckan är över, hoppas på en bättring den här veckan och det tror jag på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0