smyglyssning del 4

Deltävling fyra är sämre än väntat men har tre riktiga guldkorn, jag hade på förhand innan jag hört låtarna Bengtzing och Lasse Stefanz som klara finalister men detta kan sluta hur som helst.

Melody club - The hunter  CCCC  hade förväntat mig lite mer fart men den håller, kommer dock få det svårt.
Linda Pritchard - Alive  C  Det står helt still i denna intetsägande ballad.
Lasse Stefanz - En blick och nånting händer  CCC  Oväntat bra och är nog självklar i finalen.
Love generation - Dance alone  CCC  Här är det fart och ett snyggt nummer men tror inte det räcker.
Linda Bengtzing - É det fel på mig?  C  Precis som vanligt går det inte att lyssna på men finalen är nog klar.
Julia Alvgard - Better or worse  C  Andra webbjokern är inte lika svag live som Jonas men det håller inte.
Nicke Borg - Leaving home  CCCC  Bästa låten som man visste på förhand, vill ha den i final.
Anders Fernette - Run  - (minus)  USEL!


Final
Linda Bengtzing och Lasse Stefanz
Andra chansen
Nicke Borg och Melody club


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0