17 timmar och en viktig sak

Det är 17 timmar kvar till match och sov skit natten till torsdan och med tanke på att halsen är som den är så kan man vänta sig något liknande den här natten, ska man upp och gå ut med hundarna på morgonen också. Har proppat i mig halstabbleter och inte har det blivit någon bättring, kan bli jobbigt det här med tanke på att jag sover dåligt som det är ändå.

Nästa vecka händer massa saker, ska till arbetsförmedlingen, till tandläkaren och kanske även till banken men detta var kanske inte en massa men det dyker alltid upp något annat.

Har suttit och tänkt en del, om livet och massa andra saker. Jag skulle vilja veta om ni tror att det finns en mening med allt som sker, att man inte kan välja sin egen väg utan att framtiden redan är skriven. Om jag får ett visst antal svar, lovar jag att ge min syn på saken i nästa blogginlägg. Detta är dock inte allt jag tänkt på, jag satt och funderade på om jag skulle lämna ut min största hemlighet till mina närmaste vänner men samtidigt är jag rädd för hur de ska reagera. En av dessa vänner känner redan till den och hon kanske kan ge mig vägledning, utan vänner är vi ingenting.

Efter detta vill jag bara säga att jag älskar er.

Vi ses och hörs.


Kommentarer
Postat av: carroe

Jag tror inte att framtiden är bestämd. Jag tror att man kan påverka den själv med dom val man gör i livet, vilken väg man väljer att gå helt enkelt.



Och det där med din hemlighet.

Om du känner att du verkligen vill och är redo att berätta den för dina närmsta vänner tycker jag att du ska göra det. Det kan vara jobbigt att hålla sånt inom sig.

2011-01-07 @ 12:29:34
URL: http://carroe.blogg.se/
Postat av: carroe

sv: tack så mycket :) Det värmer.

2011-01-07 @ 22:50:50
URL: http://carroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0