En film som man måste se!

Easy A
Olive är en helt high school tjej hittar på att hon förlorat sin oskuld för att höja sin sociala status och bli uppmärksammad för första gången i sitt liv, detta leder till att hon bli en av skolan populäraste tjejer och skolans nya bad-girl. Genom att hitta på nya lögner så försvinner hennes gamla vänner samtidigt håller hela hennes värld på att rasa samman, finns det en väg tillbaka till sitt gamla liv eller är hon fast i sitt nya? Emma Stone är fullkomligt lysande som Olive och ska bli riktigt intressant att se henne i den nya spider-man filmen så är på gång, Stanley Tucci som spelar Olives pappa spelar som vanligt över men man bara måste gilla honom ändå. Detta är en komedi med mycket humor och otroligt mycket hjärta, skratten avlöser varandra i en film man bara vill se om när eftertexterna börjar rulla. Will Gluck som regisserat kommer iår med filmen "friends with benefits" som har Justin Timberlake och Emma Stone i två utav rollerna, en film som jag bara måste se efter jag sett denna. Ni måste bara se den.

Betyg: CCCC

Har kollat en kvart på fair game men känner mig ganska trött för att fortsätta, är inte riktigt imponerad hittils och när jag läser handlingen så undrar jag inte om det har gjort tillräckligt med politiska thrillers på senare år men den kanske tar sig. Ska se klart den imorn.

Älskar er.


Kommentarer
Postat av: Anonym

helt otroligt så tyckte jag också att filmen var riktigt bra. Men har glömt att sagt de:D

2011-02-02 @ 19:01:20
URL: http://tjoppaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0