Helgen

Imorn blir det en ganska lugn dag men ska ringa till arbetsförmedlingen, annars tror jag inte att jag ska göra så mycket. På söndag däremot är det en del som ska göras, ska kolla på älvkarleby-karlholm i rotskärshallen och sen ska jag till Johanna och sova över där också. Handbolls bronsmatchen måste man ju också se så klart.

Vi ska åka på en innebandy cup till Åland i slutet av säsongen, är dock inte riktigt säker på att jag ska följa med. Känns lite värdelöst att betala för att åka ner som 3:e målvakt men får se vad jag gör.

Efter parlameten ska jag kolla på easy A och fair game, kan bli ytterligare någon film men beror lite på vad klockan blir.

Älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0