1 OKTOBER KAN DET SMÄLLA!

Var till älvkarlebyhus idag för att kolla på lite alternativ på lägenheter och det fanns två studentlägenheter som blir lediga den 1 oktober så ska kolla på de så man får se hur det ser ut, vad man skulle behöva fixa men framför allt vad jag behöver för möbler. Förhoppningsvis så är allt klart till på fredag och skulle bli så glad då även om jag får bo hemma två månader till innan jag kan flytta, har klarat mig i snart 21 år så klarar av att vänta lite till. Jobbet rullar på och har nu bara 4 dagar kvar sen är det slut, väntar till det.

I helgen åker jag förmodlingen till Norrköping för att se hur mina vänners lägenhet ser ut, ska bli spännande och skojigt. Sen från och med nästa vecka så är jag ledig igen. Riktigt ledig den här gången och ingen semester. Skönr att få ladda batterierna en månad.

I övrigt så drar innebandyträningarna igång snart, har längtat till det.

Filmtips:
Bridesmaides  CCCC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0