ledig

Andra dagen jag är ledig idag och man har fått sovit ut ordentligt, imorn ska jag dock jobba men det ska bli skönt det också och 6 eller 7 barn kommer det att vara. Ganska lugnt alltså.

Igår tog syrran studenten och sen åkte vi hem och åt en supergod smörgåstårta, även om inte mamma hade gjort den själv så var den supergod och citygross kan man LITA på. Hade supertrevligt och på kvällen spelade jag min första match på 3 och en halv vecka, vi vann med 4-1 och jag gjorde ett mål. Jag kunde springa men ville inte köra på för fullt eftersom jag nyss blivit någorlunda bra i knä, jag var verkligen usel men förhoppningsvis blir det bättre till nästa match.

Idag ska jag bara ta det lugnt men hoppas att det blir lite minigolf kanske, alla är lediga så skulle vara så kul men beror lite på hur brorsan mår idag efter firmafesten.

Älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0