ett nattinlägg om BB

Alltså onsdagens och gårdagens avsnitt var så jävla roliga och fri från massa gnäll och grejer men en människa jag inte förstår mig på är Marisol, det går liksom inte att beskriva henne men hon är för mycket gånger 100. Visserligen ska man inte döma folk över ett tv-program men har väldigt svårt att se mig stå och prata med henne, utan att vilja gå därifrån.

Årets säsong har verkligen växt med tiden och är otroligt roligt att titta på, inte i klass med de första säsongerna men det är tveksamt om huset haft så många bra människor inne samtidigt. Man blir verkligen sugen på att få vara med i nästa säsong, om det blir någon men håller tummarna. Tror inte att det skulle kunna gynna mig framöver genom en medverkan men att ha roligt väger över.

Allt för mig.

Älskar er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0