bara barnen

Idag har jag verkligenskött mig bra tycker jag, jobbade fram till 15.30 och sen så åt jag mat samtidigt somjag kollade på "Winter's bone igen". Pappa ringde sen och då skulle jag vara barnvakt åt brorsonen Neo, så nu sitter jag och bloggar och han leker med sina bilar och äter riskaka. Vilken underbar familj man har.

Man kan säga att jag har funnits till bara för barnen idag, det gör mig ingenting. Ska hem sen och kolla på BB, snart är det slut så undra vad man ska hitta på då.

Nästa vecka blir det bio eftersom jag inte får pengar förens på fredag, ska kolla på melancholia och the hangover part two. Halv priset så 2 filmer för 100 spänn blir perfekt, ska se två filmer till den här månaden för halva priset. Kronjuvelerna och transformers 3, ska nog kolla på super 8 denna månad också om pengar räcker till.

Nej måste sluta nu, Neo slängde precis ut vatten över hela bordet.

Älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0