Blandat

Har inte uppdaterat på länge men har faktiskt inte särskilt mycket att skriva och det är trots att jag nästan skrattat ihjäl mig den här veckan, åt vad tänker jag inte säga eftersom man skulle ha varit med när sakerna hände för det går aldrig att återberätta.

Praktiken har varit jätterolig men då blir man ju så klart sjuk, det varade dock bara en dag men har lite kvar innan man är fullt frisk men det blir jobb på måndag. Vill de inte att jag jobbar får de skicka hem mig för jag anser att jag är tillräckligt frisk för att jobba, så deså.

Ska hälsa på Johanna imorn, får se hur länge hon orkar träffa oss. Är riktigt stolt över henne nu.

Vet inte om jag håller på Bosnien i ESC än, måste se bidragen live också. Tyskland låt är även den riktigt bra och Lena är så snygg att jag smälter.


För övrigt tror jag Peter åker ur BB ikväll.

dvdbetyg:
Giallo  C
Winters bone  CCCC
The burma conspiracy (
Largo Winch 2) CCC

Älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0