dag 2

Vet att jag skulle skriva ett inlägg igår men var riktigt trött så orkade inte riktigt med det, trött idag också men sov mycket bättre idag även om jag gärna sovit längre därför ska jag lägga mig 22.00 idag.

Hade det riktigt skoj igår och det känns bra att ha kommit igång, tycket fortfarande det är jobbigt att gå upp tidigt men det ska nog ge med sig efter den här veckan. Denna vecka kommer nog gå ganska snabbt för att det är en städvecka, vilket låter konstigt eftersom jag hade en städdag när jag gick där men hon kan ha sagt fel. I alla fall så ska vi gå runt på olika ställen och städa, känns som dagarna kommer flyga iväg.

Just nu längtar jag dock mest till onsdag, det är då allting händer. Ska iväg och köpa tält med gänget och på kvällen är det fotbollsmatch, möter sodexo och mycket mål ska jag göra. Hoppas jag.

Nej, 40 min kvar tills jag börjar så nu säger jag tack och hej. Hörs senare kanske.

Älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0