B-ing

Alltså kan varna känsliga läsare redan nu att detta kommer bli ett urtrist inlägg, jag tycker om att några stycken läser min meningslösa blogg men skriver mest för min egen skull för att ha bloggen som en plattform till att nå ut med mina känslor och åsikter.

VFUn på sagans förskola är det bästa stället jag varit på eller kanske näst bästa, kan inte välja mellan älven och sagan men de är verkligen grymma. Har svårt att se mig vara lika bra pedagoger som de när jag har gått ut om ca 3 år, kommer verkligen få slita för att komma upp i halva deras klass men kommer göra allt för att nå dit.

Imorn blir det till att umgås med Johanna och Malin lite grann, först ska vi på helt enkelt för att sen avsluta på interpool där jag sedan avviker för en tur hemåt och sängen där jag ska ligga näst intill hela lördagen. Ska bli så skönt. Söndag blir det match och bio, ska se in time.

På måndag ska jag ladda upp batterierna för att tis-fre blir det vfu och vill gärna vara frisk de dagarnas, helst skulle jag vilja vara frisk nu men det vill inte min kropp. Så kan det vara ibland.

I helgen ska dessutom allt ställa på sin spets, jag känner att jag inte orkar hålla på det längre så det är bara att få ut det. Just nu känner jag bara att det är positivt, ni undrar säkert vad det är men kommer nog skriva om det i bloggen vid ett senare tillfälle.

Planeringsdag imorn så jag säger tack och adjö men på återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0