har vetat, glömt men nu vet jag igen

Jag vet en sak jag är helt värdelös på, att ta emot komplimanger kan jag verkligen inte ta emot på ett bra sätt. Jag vet varför jag inte kan ta emot de på ett bra sätt och därför tar jag hellre kritik för de kan jag ta. Att ge andra komplimanger har jag inga som helst problem med utan det tycker jag bara är roligt, en del behöver verkligen höra sånt ofta.

Kan man vara glad och ledsen på samma gång? Alltså har funderat på det där ett tag och inte kommit på ett riktigt bra svar, har haft perioder där jag varit glad och andra när jag varit ledsen men aldrig haft de på samma gång. Kan tycka att det skulle göra allt så mycket lättare och samtidigt tror jag det skulle blir lättare att finna ett lugn i sig själv.

Nu sitter jag och väntar på att träning ska dra igång och efter det ska jag hem och sova, imorn är det sista vfu-dagen för den här veckan och efter det är blir match. Slick avslutar kvällen och sen ska jag sova ut lite för att spela match på lördag igen, söndagen blir en tur till stan med pluggande och sen åker jag hem till sängen.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0