HUVUDVÄRK

Börjar med att säga att jag sovit en timme inatt så har grym huvudvärk just nu men det blir nog bättre allt eftersom, hade gärna tagit sömnmedel känner jag. Som sagt har sovit dåligt igen så gick upp och satte på en film, boys don't cry som är en sann historia som verkligen berör. Lite tårar på morgonen eller natten hjälpte dock inte halsen från att bli bättre, hostan är inte den heller bättre och snart är det helg och just nu hänger planerna verkligen i luften. Blir jag inte frisk blir det ingenting på lördag och dopet på söndagen blir inte heller av, riktigt värdelöst just nu känner jag.

Lyssnar nu på musik, bara Martin Stenmarck är det.

Sjumilakliv
100 år från nu (blundar)
1000 nålar
Ta dom jävlarna
Dårarna och jag
Ta undulaten
Det ska vara fest den dan jag dör
Hand i hand
Nästa dans

Till lite bättre nyheter så presenterades låtarna till nästa års melodifestival och fast inte artsiterna är publicerade så verkar dock flera vara klara, gladast över vilka som hittils är klara är jag över.

Andreas Johnson
Thomas Di Leva (äntligen)
Lisa Miskovsky
Sonja Aldén
The moniker (om låten inte låter som oh my god)
Anna Järvinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0