Nu kör vi

VFUn har precis börjat och jag trivs så otroligt bra, ett lärarlag som är bättre än det jag har hamnat i tror jag ej finns. Har varit på hyttön idag och trots att jag gick en ganska lång dag så flög timmarna verkligen iväg, blev visserligen lite trött när det närmade mig stängning men jag hade roligt. Det som är mest intressant tycker jag är erfarenheten som de jag jobbar med har, känner att jag kan dra stor nytta av de under de här 3,5 åren som kommer.

Nu tänkte jag faktiskt laga lite mat som jag ska ha med mig imorn, vet inte vilken mat som serveras på skolan så kan vara bra att ha med utifall att. Börjar 7 imorn med måste ju se sverige-england ikväll så kommer nog vara ganska trött imorn men slutar halv 4 så det blir nog lugnt. På kvällen imorn blir det träning igen också.

Magnus Ugglas nya skiva är förutom samlingsplattorna det bästa ifrån honom på flera år, alla spår är så klart inte bra men de flesta och alla låtarna ligger nu mobilen.

På fredag ska jag till världens sämsta ställe igen, Slick heter det och man kan undra vem som kom på det förfärliga namnet. Mår illa bara jag tänker på det där stället, nej ingen favorit men man får väl ställa upp på vännerna. Åtminstoneför den här gången.

Såg Melancholia för femte gången tror jag och den är fruktansvärt bra, Lars Von Trier är verkilgen är grym filmskapare.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0