uhm

Just nu ligger mycket fokus på slutuppgiften som jag jobbat lite på hela tiden men nu börjar jag närma mig slutet, eller slutet men två sidor i alla fall och sen bilder på det. Tror det säkert kan bli dåligt men så länge jag klarar kursen är jag nöjd och som fler vänner säger, allt annat än E är bonus förutom fx och f så klart.

Nu ska jag snart dra till älvkarleby för innebandymatch, ska plugga färdigt efter det och får se om jag hinner färdigt inatt men har ju annars tid på mig imorn också.

FILM

Mr. Popper's penguins  C
Det är sorgligt att se hur Jim Carrey kör ner sin karriär i botten i denna fruktansvärt omoderna och tråkiga komedi utan vare sig humor eller underhållningsvärde.

Paul  CC
Skaparna av Shaun of the dead och hot fuzz levererar en mellanfilm, inte alls lika rolig som de tidigare och skämten är mest under bältet.

Dale and Tucker VS. evil  CCC
En parodi på uttjatade skräckfilmer med glimten i ögat som är oerhört rolig men som dock brister lite mot slutet, filmen måste dock ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0