detta var dagen

Som vanligt gick man upp tidigt i morse för att ta sig till skolan men var riktigt sugen på det idag, kände mig grymt taggad och dagen var faktiskt rätt bra. Första satt vi inne och lyssnade vilket kanske inte var det roligaste men sen när vi gick ut blev det bättre, vädret var perfekt idag. När vi sen slutade stannade jag och min tillfälliga grupp kvar för att planera inför en redovisningsuppgift som ska utföras på fredag nästa vecka, det var också trevligt. 3 stycken jag inte samtalat med särskilt mycket med under den första tiden på högskolan så det var roligt.

Imorn blir det innebandy och sen drar jag till Johanna och Malin, supertjejerna.

Dagens citat:
"The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming"

//Harvey Dent (Aaron
Eckhart) The dark knight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0