Filmen från studenten 2009 väcker starka minnen

Alltså mår så fruktansvärt bra just nu, trivs super bra i skolan och det får mig att tänka tillbaka på gymnasietiden. 3 år som var guld för mig och när jag tänker tillbaka så har jag bara roliga minnen därifrån och när jag kollar på studentfilmen samt bilder ifrån den tiden så blir jag så glad, samtidigt som jag fäller en tår för en tid som inte längre finns. Det är minnen från en tid som kommer finnas med in i graven, helt fantastiskt.

Tror att jag kommer må lika dåligt som då när jag väl har gått ut de här 3,5 åren, nu vet jag visserligen vad jag vill göra men alla klasskamrater splittras och allt kommer bli så annorlunda. Jag kommer sakna alla så mycket, mår dåligt redan nu när jag tänker på det men får sluta med det och tänka på nuet istället.

Tänk att jag är 21 år och pluggar på högskolan, detta var verkligen ingen plan jag hade med mitt liv för några år sedan men med slumpens hjälp har man hamnat på en väg som ska bli intressant att fortsätta vandra på.

Nu tänkte jag lägga mig i sängen men tror inte jag kan sova för kommer ligga och tänka på allt bra jag varit med om.

CITAT:
"Love is of all passions the strongest, for it attacks simultaneously the head, the heart and the senses"

//Lao-Tse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0