gårdagen

Alltså imorn var det en skitdag tills jag träffade mina kära vänner, hela dagen blev räddad och dagen tog slut vid 2 för då blev det en tur hem med bussen. Somnade sen strax efter 3 och var lite trött imorse men känner att det var det lätt värt, smart ibland är jag.

Vi drack lite, körde sanning och konsekvens och samtalade allmänt. Bästa dagen sedan kårkvällen, hoppas allt vänder nu. Behöver komma igång i innebandyn snart annars kan jag lika gärna lägga av.

Vi avslutade kvällen på interpool med hela gänger och där blev det mer drickande, samtal, iskastande och chips med dip.

Tack Caroline, Anna, Johanna, Micke, Emma, Emilia, Linn och Sofia för en för evigt varande kväll.

Älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0