JODÅ

Hela helgen har varit full av spännande  och roliga saker, i lördags kollade jag på bio med ida, malin, johanna och linda. Smurfarna var vi och såg sen åkte vi hem till johanna och malin för att äta tacos och spela lite spel, geni spelade vi och johanna vann. Spelade match också tidigare under dagen mot storvik som vi dock torskade med 11-10.

Igår var jag med på a-lags matchen mot saga, blev torsk där också med 7-3 men nu sitter jag vid datorn och skriver ett blogginlägg. Har kommenterat en massa på blackboard, fem kommentarer hittils men fler kommer tror jag men måste läsa igenom alla artiklar en gång till så jag förstår de bättre kanske.

Imorn blir det en tur till forsbacka med de underbara vännerna Malin och Johanna, en skoluppgift som ska göras som jag tror kommer bli riktigt bra. Eller jag hoppas det i alla fall. Får se vad vi hittar på efter det.

De drabbade måste vara en av sveriges mest beroendeframkallande serie, vill bara se mer och mer men med tanke på att ett avsnitt 1h långt så får det räcka för idag eftersom jag ska upp tidigt imorn. Vill inte att den ska ta slut och har bara 8 avsnitt kvar.

Smurfarna  C
Barnfilmer brukar oftast tilltala mig mer än väl men detta är ju en salig smörja, skådespelare gör sig till och ramlar lite, drar lite under bältet skämt innan de ramlar igen. Mycket produktplacering samt en rad oförlåtliga scriptafel som är på tok för synliga för att vara en biofilm, som om det inte vore nog där så är en uppföljare inte långt borta med tanke på att den har blivit en oväntad succe världen över.

CITAT
"All that I am, or hope to be, I owe to my angel mother"

// Abraham Lincoln


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0