bara för en gång

Sedan i helgen lever jag i något slags lyckorus, vad som helst i princip gör mig glad men det betyder inte att allt är perfekt. Att få en bekräftelse att man har något som någon annan kan ha glädje av kan vara en av de viktigaste sakerna i världen, ta vara på de runt omkring er för det är de som betyder något.

 Kollade på en intervju med Winnerbäck i helgen och han sa så här.

"Varför ska man skriva låtar om man mår så förbaskat bra"

Tycker att det var bra sagt och det finns en vis del sanning i det.

En dikt
Titta djupt in i dina ögon och blev fast som i en dröm
En öppen dans vid övergivna kvarter
Den mörknande kvällen och natten i en glädjens sömn
Höll varann i handen i ett blinkande 80-tals ljus
Borra i mitt hjärta tills det blöder
Ger upp och lämnar mina vingar kvar
Bara för en gång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0