Utseende

Spelar det någon roll? Självklart spelar det roll men frågan är hur stor roll den spelar, alla människor har en åsikt över hur den perfekta människan ser ut men letar man hela livet efter den så kommer man aldrig finna den. Utseendet är bara en del i något mycket större, för mig är det viktigaste att personen har ett hjärta och bryr sig om andra levande varelser. Ska man återvända till utseendet så har jag fått frågan många gånger vad jag kollar på hos tjejer jag möter, har svarat olika från gång till men nu kommer jag säga vad jag kollar extra mycket på. Ögonen kollar jag extra på, det är svårt att förklara men träffade en tjej för en tid sedan och alltså ögonen var fantastiska. Alltså flera dagar senare var detta allt jag kunde tänka på, har aldrig mött en person som har haft så underbara ögon. Alltså det var nästan så man fastnade i de och aldrig kunde släppa synen därifrån, en märklig känsla.

Låttips:
Lars Winnerbäck - I dina ögon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0