<3 forever I hope

Tänkte idag på allt roligt som skett under mitt första år på högskolan, trots att det varit tungt utanför i livet så har man ändå så härliga minnen därifrån som man aldrig kommer förlora. Träffat massa härliga människor, där det finns två stycken som ligger mig väldigt varmt om hjärtat. Malin och Pauline. Jocke är också en härlig person som man verkligen kommit in på livet, har verkligen roligt ihop med honom och hans familj. Tessan och Loke.

För att åter gå tillbaka till Malin och Pauline så går det inte att beskriva hur mycket de betytt för mig, utan de hade jag aldrig kunnat stå för den jag är och saker och ting hade sett väldigt annorlunda ut.

Allting varar inte för evigt men vissa saker hoppas jag får förbli som det är, försöker i alla fall ta vara på den tid jag får med alla på bästa sätt för som sagt en dag kan det vara slut.

Nu min dag, för ovanligheten skull så var jag tvungen att städa lite idag för katten lossar massa. Bara fjärde gången den här veckan, dock ingen skurning av golv utan bara dammsugning men skurar nog imorn istället. Varit hemma hos familjen tre gånger, kollat på tv, suttit vid datorn och spenderat lite tid med vänner.

Nu ska jag göra scones, kolla på tv och dricka cola. Jag älskar cola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0