Då var helgen över

I fredags åkte vi som sagt till johannas stuga med johanna, malin och ayman. Det var superhärligt och jag har skrattat otroligt mycket i helgen, vi har spelat spel, pratat och grillat korv. Det var en riktigt skön helg som dock inte slutade som vi hade hoppats, Malin fick jätteont i magen så vi åkte till Gävle sjukhus för att kolla upp vad det var för fel. Efter nån timme där skickade de dock hem henne, får hoppas att hon blir bra jättesnabbt.

Klockan sex imorse var man hemma och inte kunde man sova något heller, sov två timmar i stugan och kanske en eller två inatt. Så sjukt orolig och ledsen över hur dåligt Malin mådde men lite bättre med henne just nu i alla fall, lite positivt i det negativa.

Måste bara säga att jag och malin satt och spelade kort och fia till halv 8 på morgonen, efter det tog jag 45-60 min promenad och somnade kvart i 10 ungfär och gick upp halv 12. Sen så misslyckades man för första gången med att få igång elden på första försöket, go Malin löste dock situationen så vi fick någon värme. Igår fick man dock igång den på första försöket igen.

Tack Johanna, Ayman och Malin för den här helgen.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack själv❤

2012-04-01 @ 21:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0