inte haft tid

Ett tag sedan jag bloggade nu men har inte riktigt haft tid för det kan jag säga, har varit hundvakt och sen hjälpt Pauline flytta in i sin nya lägenhet. I lördagskväll var jag på Johannas mamma födelsedagskalas, var kvar där till tjugo i ett ungefär och då åkte jag hem till mamma och pappa. Efter det tog jag mina grejer och åkte hem till mig, somnade nästan direkt.

Igår så skulle jag och Jocke ha pluggat men det blev ingenting med det, Jocke vaknade 9 på kvällen. Helt sjukt och jag kom hem strax innan fem och började städa, blev väl klar halv sju tror jag. Dagen flög verkligen iväg, var på IKEA igår också. Blev nästan 400 kr fattigare men det var det värt.

Den värsta besvikelsen över att inte ha kommit in på sommarkursen har lagt sig, har insett att det kommer lösa sig med pengar ändå även om jag inte kan köpa de grejer till lägenheten som jag ville ha men jag kan göra två roliga saker minst i sommar. En av de kommer bli Malins födelsedag.

Nej blir det lite mat i magen så hörs vi en annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0