jag vet ingenting just nu

Det känns nästan som hjärnan är helt bortblåst, kroppen är helt slut och man orkar ingenting. Man försöker hålla sig uppe men det går inte, idag i skolan kändes det bara som att man kunde sova när som helst. Sov två timmar idag när jag kom hem, det var riktigt skönt men blev väckt efter en timme av pappa som frågade om jag ville ha mat. Lyckades dock sova en timme efter det alltså, vilket var tur. Har ätit idag och alldeles för mätt för att äta igen, tror inte att det blir någon mer mat för mig idag.

Vad händer resten av veckan, ja inte mycket. Inget imorn och får vänta tills lördag kväll för att hitta på något, har en liten förhoppning om att kanske göra något imorn kväll men tror inte det blir något.

"Det är inte lätt när det är svårt"

Älskar er mina kära vänner <3

Sa att jag inte visste någonting men det är det enda jag är säker på!

Filmbetyg:
Svensson Svensson - I nöd och lust  CC


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi älskar dig med<3

2012-04-06 @ 00:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0