sexigt?

Har stött på så många som tycker det är sexigt med uniform eller sjukhuskläder men tycker inte alls att det är nå sexigt däremot så har jag hittat något jag tycker är riktigt sexigt, när tjejer tränar på gym. Måste vara det sexigaste som finns.

Men nu bort från ytligheten och in i verkligheten, bästa dagen på länge idag och har haft så mycket att göra att man inte tänkt på någonting alls förutom det man håller på med. Tvättat, städat, diskat och spelat fotbollsmatch. Det var hela min dag, hur kan man då tycka det var en bra dag. Jo för de flesta dagar den senaste tiden har varit skit så behövde en sån här dag där alla problem var som bortblåsta, riktigt härligt och imorn väntar innebandycup hela kvällen så räknar med samma känsla då.

Börjat kolla på stumfilmen "The artist" som vann oscar för bästa film, mycket imponerad än så länge men har dock bara sett en halvtimme. Tycker inte riktigt att den nått upp till "Hugo"s standard men det kanske kommer, mycket kvar att titta på. En film som inte var något att se var "Man on a ledge" som jag inte rekomenderar, riktigt platt film.

Man on a ledge  CC (två mycket svaga C:n)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0