Tänk

Man har inte alls varit särskilt fokuserad den senaste månaden, glömmer saker hela tiden och trött konstant vilket beror på att sömnen är helt körd i botten. Glad över att jag lyckades somna inatt iaf även om det bara blev några få timmar, just nu är det skönt att man lyckas somna någon gång ibland.

Kom hem ifrån Johanna nyss där vi var med Emma och Micke, det var trevligt. Hela resan hem satt man i bilen och kollade upp emot himmelen, jag vill åka iväg någonstans men skolan sätter stopp för det just nu men i sommar om jag kommer in på sommarkursen ska jag iväg. Jag skiter i om det blir utomlands eller i Sverige, vill bara åka iväg en vecka eller två för att bryta mönstret.

Nu borde jag försöka sova men jag vet att det är så meningslöst eftersom jag inte kommer somna förens om två-tre timmar, måste vara pigg imorn på matchen som kan bli min sista någonsin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0