timmarna har flygit iväg

Sitter nu vid datorn efter att ha kollat på tv större delar utav natten, sprang bara en halv timme också så jag orkar köra ett hårt träningspass med innebandy ikväll. Känns inte som man hunnit göra så mycket men trots det har timmar gått väldigt fort, ska äta frukost om en timme ca. Förvånansvärt pigg än så länge men det blir nog värre ju längre dagen lider, får se om jag sover mellan skolan och träningen eller om jag tar allt inatt. Kommer vara skönt att sluta 12 på torsdag iaf, kan man lägga sig i sängen och bara slappa.

En del planer har man den närmaste tiden, dock ingen fest på fredag eftersom min ekonomi inte tillåter det men ska träffa Emma och Micke som kommer hem från Norrköping vilket ska bli kul. Jag och Sarah ska ha en mysig filmkväll, har inte blivit av än för hon mått dåligt men snart så. Ska träffa Ingela och umgås med henne lite grann, det längtar jag supermycket till för vi pratar mycket med varandra via facebook och en del på sms så ska bli skönt att träffas ansikte mot ansikte också. Ska på hunger games med Jocke och Tessan, äntligen ska man på bio igen. Det känns så jävla skönt att ha massa inplanerat så man slipper sitta hemma även om jag inte varit hemma så mycket de senaste dagarna, så klart ska man ju träffa Malin också ngn dag. Träningarna tar slut efter den här veckan och efter det kommer jag göra 4 löppass i veckan, ska träna upp min kropp för första gången i mitt liv så får väl se hur det går.

"Det är inte lätt när det är svårt", jag hoppas dock att för min del att den närmaste tiden blir mycket lättare. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0