Pulsen slår fort just nu

Alltså det var länge sen jag bloggade så här mycket men gjorde inte så förfärligt mycket igår eller den första timmen på den här dagen, städade dock igår vilket var välbehövligt eftersom man inte varit hemma på två dagar i helgen. Tycker inte om när lägenheten inte städad på mer än två dagar, vill att det ska kännas rent i lägenheten och det gör det nu. Har diskat mycket också, hade inte så mycket disk eftersom jag diskade i söndags men tog ut lite glas och tallrikar så jag hade något att göra.

Började kolla på de halvt dolda alldeles nyss, förstår inte hur jag kunde missa den serien när den gick på svt men nu har jag den förevigad genom dvd iaf så ska fortsätta kolla på den imorn om jag hinner.

Imorn har jag en stor utmaning framför mig som jag måste klara av, jag är inte nervös av mig utan är stencool jämt men nu är jag jättenervös. Berättar ikväll varför jag är det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0