form

Jag vet att jag skriver mycket om min träning nu men jag har inte haft så här kul när jag har tränat på flera år, visst är det jobbigt men det är sjukt värt det. Ikväll spelade jag fotbollsmatch, märks att träningar börjar ge någonting nu för kondisen är verkligen helt okey men ska bli bättre. Kommer fortsätta köra olika cykelturer till stan och runt i stan, tänkte att man sen kan avancera upp till Valbo och tillbaka till Skutskär. 
 
Ska börja ta mig ut i spåret och springa lite också, tänkte köra lite på söndag och funkar det bra kör jag några turer i veckan där också. På tisdag har jag ingenting för mig så då kör jag nog ett pass, kanske både en tur på cykel till stan och en löptur i spåret.
 
Mina bästa vänner åker iväg till Egypten natten till söndag och det gillar jag inte, kommer vara sjukt tomt utan de men jag hoppas de får det superbra. Jag ska ändå träna mycket så hoppas jag kan tänka bort det men det vet jag inte kommer att gå, kommer ju inte höra ifrån de på en vecka. 
 
Mitt schema över nästa vecka och början på veckan efter det:
Mån-innebandy
Tis-Löpning och cykeltur
Ons-Innebandy
Tors-Fotboll
Fre-Cykeltur
Lör-Löpning och Maggio
Sön-Cykeltur
 
Mån - Ons-Lars Winnerbäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0