good!

Jag hoppas verkligen det här håller i sig nu, det går som en berg och dalbana hela tiden men just nu är man där uppe och det är så skönt. De tre-fyra senaste dagarna har varit riktigt superbra, innebandyn har så klart stor del i det men även min kära vän Malin som jag pratat/skrivit med ganska mycket den senaste tiden. Imorn ska jag vara med Sandra, på kvällen ska jag vara med Malin och sen ska vi två cykla till Furuvik. En toppendag!!
 
Kan inte säga att jag glömt eller förträngt det som var jobbigt men jag håller på att lägga det bakom mig iaf, det hjälper inte att sitta och tänka vad man hade kunnat göra annorlunda. Nu är det som det är och är det som det är nu, då gör det absolut ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0