JÄG!!!!!!!!!!!!!

Jag mår superbra och hoppas alla mina vänner gör det också, nu dansar livet igen. Haft det riktigt trevligt idag med de bästa, först i skolan och sen på max men efter det tog jag bussen hem för träning. Det var riktigt roligt att träna men blir oftast det när man mår bra på insidan också, match på fredag och söndag är det som gäller.

På lördag är man uppbokad hela dagen, då händer det grejer. Nejdå men kul ska det bli, de som vet ska veta och de som inte vet ska inte veta.

Så till en annan sak, ibland förstår jag mig inte på vissa människor. Hur tänker de egentligen? Men ska inte lägga ner energi på det nu, jag är inte bitter.

Ha det bra alla där ute så syns vi nog någon gång, eller så gör vi det inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0