Brämmen

Idag tog man årets skönaste dopp, brämmen var platsen och Pauline, Malin, Liisa + småttingarna var sällskapet. Hur skönt som helst och sen hade jag med mig en överraskning till Malin och Pauline, ost, kex och frukt. Jag tror de tyckte det var gott och att de blev glada, hoppas på det.
 
Snart dags att sätta upp tältet för att kolla om alla grejerna finns till imorgon, jag vill inte men jag måste och myggbett kommer jag få. SKIT! Jaja bara tre skoldagar kvar och sen börjar mitt sommarlov och gud vad grejer som ska göras, hör ni ingenting av mig på länge då så är det för jag är på äventyr och har skitkul.
 
Vill inte riktigt bestämma mig för det än men kan vara den bästa sommaren hittils, jag hoppas på det iaf även om vädret har varit risigt så har ändå sällskapet varit det bästa.
 
Nu ska jag iväg men vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0