kan vinden ha vänt

Efter veckor med massa olika tankar som flyger runt i huvudet, saknad av amptit och stora sömnproblem kan nu kanske vinden ha vänt. Det är det där lilla som kan vända allting till bra igen och igår var nog en sån dag, en dag där vinden plötsligt blåste medvind igen. Hade det verkligen superkul och trots att kvällen slutade lite tidigt så gör det absolut ingenting, det var precis en sån kväll jag behövde. Inte bara för att jag blev full utan för att jag hade det roligt, blev visserligen ingen brännboll men det gjorde mig absolut ingenting.
 
Idag är det en ny dag, jag är så glad just nu att jag tror även denna kommer att bli toppen. Ska dessutom spendera några timmar nu med de jag älskar mest av allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0