Super

Igår så firade vi Malin Löv med en tripp till Åland, vi som firade henne var Pauline, Peter och Liisa. Det kommer bilder därifrån senare och lilla plutt Malin är så sööööööööt!!! Hinderbana, brunch, spådomar, solande, mat,  drickande och underbart sällskap bestod resan utav.
 
På kvällen skulle jag ha gått ut på krogen med Malin och Pauline men det vart inte så, Pauline och Malin var för trötta men det stoppade inte mig för att ta mig in på interpool en snabbis. Full och glad var jag, väldigt trött på vägen hem och hela lägenheten skakade så blev chips och film vilket dock inte gav den effekt som jag ville. Blev bara mer trött och snurrandet slutade inte, nu är det dock borta.
 
Får se vad den här dagen har att erbjuda, en bra dag hoppas jag på iaf men det kommer det säkert att bli.
 
Nu ska jag iväg, hörs senare.
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0