Träning

I veckan drar fotbollen igång igen, äntligen måste jag säga och ska spela med knäskydd för första gången. Jag hoppas att det hjälper att hålla knät på plats för orkar inte få ont efter varje match, ska dock bli väldigt kul att spela. Om två veckor drar innebandyträningarna igång igen, det ska bli väldigt kul det också så får man se om det blir någon säsong iår min förhoppning är att jag ska köra ett sista år men inte riktigt jag som bestämmer det just nu. 
 
Haft en bra dag trots att man varit inne och titta på tv, simning, rodd och fotboll har stått på schemat och snart blir det handboll.
 
Nu är det lite paus tills handbollen börjar så städa ska jag göra nu, det ska bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0