vet inte

Skulle ha lagt ut lite bilder från i helgen men la ut de på facebook istället, kanske kommer senare under veckan.
 
Nu är man där igen, sover skitdåligt hela tiden och är konstant trött utan att någonting hjälper. Det har inte funnits utrymme för någon sömn, huvudet har hela tiden varit full med tankar som snurrar i huvudet på mig och inga lösningar på någonting finner jag. Har lyckats sova väldigt skönt i helgen dock, totalt har det nog kommit upp i kanske 30-40 min sömn då jag har kunnat vara helt avslappnad. Jag vet inte vad som är värst, att tänka mycket eller att inte tänka alls. 
 
Beslut om saker har aldrig varit min starka sida, man kan helt ärligt säga att genom att titta på mig så ser man att jag tagit många felbeslut. Att jag valt fel vägar att vandra men jag ångrar ingenting, det kanske även var och är meningen att det ska vara så här. Jag har inte kommit så långt i livet som jag kanske hade hoppats, jag klagar inte för ibland är det bra och ibland är det inte så bra. Jag har två underbara bästa vänner som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, de skänker mig just nu den glädje som jag saknar eller de har alltid skänkt mig glädje men det är när man har det som mest jobbigt det är då man verkligen förstår hur mycket andra människor verkligen betyder. Jag älskar verkligen de två.
 
1 månad och 10 dagar kvar tills jag fyller år, 22 år och det är väl inte direkt att jag längtar men det blir nog bra det där. Den 20 ska jag på Norlie & KKV och 27-28 ska jag på Lars Winnerbäck, därför måste ju det bli den 19:e så att  de andra dagar kan komma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0